Polis bunun için bize gelme der mi?
Bisikletim süpermarketin önünden çalındı, kamera da var. Ama Polise gitmedim ben.
Polis bizi bununla uğraştırma falan der diye düşündüm.
Polis bunun için bize gelme der mi?
Bisikletim süpermarketin önünden çalındı, kamera da var. Ama Polise gitmedim ben.
Polis bizi bununla uğraştırma falan der diye düşündüm.
O da bir şey mi benim evden 40.000 TL değerinde altın çalındı az kalsın polisler beni hırsızlıkla suçlayacaktı neymiş elimde bir kanıt yokmuş az kalsın borçlu çıkacaktım
Polis kale almaz diye gitmedim kamera olmasına rağmen
Ama sen yinede git eğer umursamaz ise polisler savcılığa şikayet edin polisleri savcı işlem yapar polisler hakkında
Cevap
3Cevap
Öncelikle, polisler biz halk için çalışıyor ve bizi dinlemek onların görevi. Hem kamera olduğu için bence bulabilirler bile!
Eğer faturası duruyosa ilgilenirler
Saçmalama git tabiki öyle bisey yokki
Gidilir.
Umursamazlar ama heralde?
Git tabiki
Gidilir
Umursamazlar ama?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?