Ayrılık sonrası yas dönemi en kolay nasıl biter?

Arkadaşlar 3 senelik çok sevdiğim, bir ilişkim bitti. şu an yas dönemi diye tabir edilen o dönemi yaşıyorum.

Duvarlar üstüme üstüme geliyor, içimdeki yangın hiç bitmiyor, geceleri ağlamaklı olabiliyorum.

Bu dönemi atlatmak için bir tavsiyeniz var mıdır? Böyle çok sıkıntı yaşıyorum

Ayrılık sonrası yas dönemi en kolay nasıl biter?
Cevapla