İnsanlar neden dışarıdan gördüğü gibi yargılıyor🙄 ?

Neymiş efendim;Barbie gibisin, sarışınsın, sen nasıl insanları savunuyorsun, sen nasıl avukat olmuşsun, çok naifsin dokunsak ağlarsın.. Böyle şeyler diyip duruyorlar. Hayır burdada öyle kişiler var. Sizene kardeşim görünüşümden?😒

İnsanlar neden dışarıdan gördüğü gibi yargılıyor🙄 ?
Cevapla