Lise mezunu olmak sosyal açıdan kötü mü?

Lise mezunuyum ve zaman zaman kötü hissediyorum. Bu devirde üni mezunu olmamak sanki kötü gibi. Ne dersiniz?
Lise mezunu olmak sosyal açıdan kötü mü?
Cevapla