Sizce dis hekimligi mi okumaliyim yoksa muhendislik mi?

selam ben son sinif ogrencisiyim ve yurt disinda lise sondayim finalerimi yeni bitirdim ve sonuclarimi bekliyorum. fakat notlarimin iyi gelicegini dusunmuyorum yani eminim cunku zord baya. ailem sinava tekrar girmeme karsi on yargili iste akrabalar ne der vs kafasindalar ve benim siavi tekrar yapmadan baska bir meslege yonlendirmek istiyorlar ozellikle annem boyle baskici oluyo canimi skiyo asiri. muhendislik felan istemiyorum ben hic. kendimi bildim bileli hep dis hekimligi okumak istedim ve hani o meslekle mutlu olucagimi dusunuyorum asiri hosuma gidiyor cunku o bolum fakat iste dedigim gibi annem babami iste doldurup diyoki iste yok olmaz oyle sey bi seneyi cope atamaz felan gibiinden cunku oncesinde zaten bi kere tekrar yapmistim 11ci sinifi cunku okul sistemim zordu baya ve alismam lazimdi. Şu an oyle kafam karisik kotu bir donemdeyimki gercekten ne yapicm bilmiyorum aileme hayal kirikligiymisim gibi hissediyorum bazen ama gercekten 6 ay sonraki sinava tekrar girmek istiyorum ve bu sefer gereginden fazla calisarak dis hekimligi istiyorum ama anneme soz geciremiyorum hep kavgayla bitiyo bu konu.

Sizce dis hekimligi mi okumaliyim yoksa muhendislik mi?
Cevapla