Neden beni kimse anlamıyor, neden yalnızım?

bir insanı kendi anne babası bile anlamıyorsa ne yapmalı? gerçekten artık ne yapıcam bilmiyorum. ilişkilerimde de hep beni anlamayan çok da sevmeyen kişiler oluyor. yani hiçbir taraftan şanslı değilim. arkadaşlar desen arkadaşlar işte, o kadar. kardeş desen iyi hoş ama o da kendi kocasıyla kendi yuvasında beni ne kadar düşünebilir ki? şimdi diyeceksiniz ki senin niye birine ihtiyacın olsun ki kendine yetemiyor musun diyeceksiniz. valla öylr zamanlar oluyor ki gerçekten yetemiyorum, bir destek bir akıl bir el bir omuz istiyor insan.

Neden beni kimse anlamıyor, neden yalnızım?
Cevapla