Haliyle bok gibi kokuyor izin vermiyorda. Biraz daha kurusun zaten geç yıkıyor ne yapmalı. Hayır mlsın biliyoruz bari başkaların hayatını etkileme. Üzerinde kurur diyor. Leş gibi kokuyor ya çıldıracam
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
illa annen herseye hizmet verecek senin ayagina kole olacak degil buyumussun cocuk degilsin bu platformlarda gezinmeyi biliyorsun kendi camasirlarini yikamayi bilmiyorsun cocuk degilsin herseyi annene yaptiracagina kalk biraz adam olda kendine yıka kendin yap herseyi ondan bundan bekleme isine gelmeyince oyle olur kalk kendin yap herseyi birde annesine mal diyor aq olmayan karakterini skm senin terbiyesiz
edepsiz ahlaksiz nankor oc o mal dedigin kadin seni 9 ay boyunca ne acilar cekerek karninda tasidi lan picin evladi senin gibi bir orspu cocugu oldugunu basinda bilseydi tas dogururdu tas insanliktan kenar seni
kendi annesine mal diyor aq nasil bir insansin lan sen
sen suanlik annene mal diyorsunda annen olunce onu cok arayacaksin ama hersey icin gec olacak olmayan beynini skktigimin cocugu terorist vatan haini oldugunu cok belli ediyorsun skktir git dagin basinda gez terorist kopegi seni
Tövbeler olsun neler diyon öyle. Öncelikle Allah onların yokluğu ile bu dünyadan öldükten sonra arkalarından üzülmemle sınasın tez zamanda keşke. Her turlu bku yiyip beni yüz üstü çaresiz bırakıp 9 ay karnında taşıdı diyerek kimse onu haklı çıkarmaz. Ben 18 yaşında 30 yaşında duruyorum lan başıma neler getirdiler sen biliyon muda konuşuyon.
Çamaşırları bende kendim yıkamayı biliyorum izin veriyor mu sanki. Tek izin günüm var "ya akşam yıka fatura böyle oluyor. Yok banane elinle yıka bak köyde eliyle yıkıyorlar" diyip kafa bulmayı biliyor
sen net teroristsin annene babana kardesine bacina saygin bile yoksa tamam o zaman bu konu burada bitmistir (teroristsin) N E T
sen suanlik boyle bos bos car car konusuyorsun ya herseyi onlar oldugunde anlayacaksin onlar gittiginde sen kabir azabi cekecekler onlarin yokluguyla
kabir azabi cekeceksin onlarin yokluguyla
Kimin ne olduğu belli. Var senin. Bı yaran belli
Gebersinler inşallah tez zamanda kardeşimle birlikte. Aminnnn.
Ciğerimi yaktılar kaç defa intahar etmek zorunda bıraktılar kaç defa ipten döndüm ben
yo ben gayet Allah'a sukur iyiyim annene mal demen zoruma gitti kim olsa ayni seyi yapar seni dogurana buyutene cok buyuk bir saygisizlik yapiyorsun o benim zoruma gitti anladinmi
onlar olecegine sen öl yasamayi bile haketmiyorsun ailene karsi bir sayhin edebin terbiyen bile yok sevmiyorsan saygi duymuyorsan nefret ediyorsan DERHAL CABUK CIK O EVDEN! SENİN O EVDE YASAMAYA İCMEYE YEMEYE HAKKİN YOK ANNENE OYLE TERBİYESİZLİKLER YAPAMAZSIN OLUM İYİ MİSİN LAN SEN?
o kadin gibisini birdaha bulamazsin olum senin kafa geridenmi calisiyor?
seni 9 ay boyunca ne acilar cekerek karninda tasidi gunah yazik degilmi lan o kadina ?
seni 9 ay boyunca ne acilar cekerek karninda tasidi yazik gunah degilmi lan o kadina?
birde hala beddua ediyor sen evlat mevlat degilsin olm direkt teroristsin terorist dogmussun yazık sana
Lan ben kafama paralel aile bulmayı koymuşum onlardan gen anlamında nüfus anlamında kurtulmanın yollarını arıyorum. Ana diye çektiği acıların misliyle çektirdi bize. Fiziki psikolojik şiddetler diz boyu. Hainlik diz boyu benim sevindiğim bişi oluyordu annemin hep yüzü düşüyor beni mutlu görünce sürekli milletin onun bunun benim fiziksel görünümüne laf ediyor. Kendine bakmıyor bu kötülükte bir kişi.
Hani evlat annenin gözünde en yakışıklısidir ya. Ben odamdan çıkıyorum suya falan içmeye bisi falan yapmadığım hâlde seni görünce midem bulanıyor diyor sürekli.
yazık o kafana ulan ben annemin olecegini bilsem onun yerine ben ölürüm ona canımı kanımı kalbimi cigerimi herseyimi ulan herseyimi veririm yeterki benim annem olmesin sen o kadin oldugunde dediklerin icin cok pisman olacaksin cok aci cekeceksin ben hissediyorum neyin ne olacagini terbiyesiz seni
sokaktaki insanlar bile sana gercek anne baba olamaz olamazı gec sana bu yastan sonra sende bu zihniyet varsa sana hicbirsey yapamazlar
Kendi yaptığı pislikleri babama söylediğim için benden nefret eden kendini akıllı kurnaz sanan cahili insan yerine koymam kisme kusura bakmasın. Yaşamadan bilemezsin. Kendi yeğenleri bile annemin davranışlarını görüyor yatıya gelenler kaçıyor ertesi gün diğerleri bile söylüyor halam çocuklarına kötü psikolojide davranıyor iyi niyetli biri değil.
Ay Allah keşke canlarını alsada ya da benim erkenden. Pişman olsam keşke keşke. Ben ölmeyi denedim başaramadım bari onlarınkini alsın
madem annemden babandan herseyden nefret ediyorsun tiksiniyorsun sen hala ne diye o evde yasiyorsun? Ne diye hala ordasin sen
Her şeyin bir zamanı. Vae
bak bak hala beddua ediyor ulan sen varya
nefret ediyorsan o evden bugun gideceksin cıkacaksin anladinmi herseyini kıyafetlerini ne varsa ne yoksa topla koy bavula sokakta yasayacaksin sen sıcacık bir evi bile haketmiyorsun yazık gunah lan o kadina Allah bilir ne yaptinda kadini kendinden soguttun NE YAPTİNDA BU KADIN SENDEN SOGUDU ?
sen hic iyi degilsin saglikli dusunemiyorsun boyle platformlarda gezecegine doktora git tedavi ol soylediklerinden hersey belli oluyor
9 yaşındayım annem aç kopekmiş gibi darlıyor para ver git çalış para getir. Bak milletin oğlu annesine neler almış dediği çocuklar 20 küsür yaşındaydı. Ben abuk sabuk şeylere şahit oldum o çocuk yaşlarda kaç iş korkunç mekanlara başvurmaya gittim. Ruhum gitti çok pis manzaralara şahit oldum. Babam zorlamış para kazanmasan bile çalış diye 11 12 yaşındayım. 14 yaşında 7 ay eve almadılar evden gönderdiler sacma sapan bir şehrin otogarında soğuktan titreyerek ölmek uzereyken gece geçirdim.
sen iyi degilsin bak gercekten ciddi bir sekilde soyluyorum sende psikoloji denilen birsey kalmamis hastanede birkac ay kal tedavi ol
Lütfen oku ondan sonra yaz
okudum Şu an sen kac yasindasin?
18
Gidecem zaten zamana ihtiyacım var. Yaptıkları haksızlıklar üzerinden bir süre daha kalamaya hakkım var
sana ulasabilecegim bir yer var mı
Ulasmasan daha iyi. Sadece kurtulmak istiyorum bu kadından. Her annem bu olduğu aklıma geldikçe karaktersiz gurursuz onursuz hissediyorum içim sızlıyor
sadece guzel guzel konusup tanisip seni iyi hissettirmek sakin tutmak istedim baska kotu bir niyetim yok sen bilirsin
Varsa ölmek için dua alırım. Çünkü bu gördüklerim duyduklarımdan sonra. Ben bir aile kuramam bu geçmişin üzerine. Baba da olamam kocada. Bitsin istiyorum artık.
oyle seyler soyleme kendine
sana sımsıkı kokun ustume degercesine sarilirsam birdaha oyle seyler dusunemezsin kendine gelirsin 🫂
Ahahahah teşekkür ederim
ettigim kufurler icin kusura bakma olayi bilip bilmeden kufur ettim ama kim olsa ayni seyi yapar derler yani
Sorun yok. Görmeyen bilemez. Kuzenlerimde öyleydi annem çok iyi biri insan olarak biliyorlardı. Yatılı kalmaya gelicne görmüştü gerçekleri
su anda iyi misin?
İyiyim şuanda ben sadece bunların acıları ile büyüdüm. Anlık yaşadığım duygu patlaması değil bu.
umarim hep iyi olursun seni oyle gormek kotu biraz soylediklerinden etkilendim
Neden ki