Sıkışık bir Otobüste aralardan geçerken sürekli dayıyorlar?

Mecburiyetten biniyorum ve isteyerek yaptırmıyorum öncelikle ve aralarda eğer geçemezsem işler dahada kötü bildiğiniz içimde hissediyorum zorla arkalara gitmek isterken göğüslerime kalçarıma dokunan önca el aşırı rahatsız olsamda istemeden sulanıyorum ve bazen cidden ıslanıyorum dışardan belli oluyor yani e cidden aşırı sinirleniyorum 7 defa falan şikayet ettim çözülür yakında diye geçiştiriyorlar binmesem başka otobüs yok binsem artık namusumu kaybetmekten korkuyorum ne yapabilirim?

Sıkışık bir Otobüste aralardan geçerken sürekli dayıyorlar?
Cevapla