
Daha dün biriyle konuştum. Jandarma Uzman Çavuş. Sosyal medyadan mesajlaşmıştık iki gün önce, ilk defa beni aradı dün konuştuk biraz. Profil fotoğrafın niye yok, abin var mı falan diye sordu daha ilk konuşmamızda. Ne anlamalıyım sizce? Nedense hiçbir erkekle dost arkadaş olarak konuşulmuyo onların düşünceleri farklı bence kızlara göre. Bi de ben meslek olarak Askerlik istiyorum erkek sayısı daha fazla olduğu için.. kazanırsam n'aparım sıkıntı çeker miyim çok bunu da çok düşünüyorum. Ama Askerlik mesleği hep içimde olan bi meslek:) çok istiyorum girmeyi.. Ama gidersem erkeklerle nasıl muhabbet kurucam muhabbet kurabilecek miyim bunu da çok düşünüp sorun ediyorum ya..! Lütfen yardımcı olun!
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer