Hadsizlik ne zaman normalleşti?

Bu insanlar damdan düşer gibi gelip bana (isim, şehir, yaş vb.) kişisel bilgilerimi sorma hakkını nereden buluyorlar? Bu ne zamandır normal bir şey? Cidden bundan rahatsız olan yok mu?

Zaten benim söylemeye niyetim olsa sorulmadan önce bunları paylaşmış olurdum! Mülakat yapmıyorsun, nüfusuna almıyorsun, kimsin de benim özelimi sorabileceğini sanıyorsun?
Hadsizlik ne zaman normalleşti?
Cevapla