Arkadaşlar bırıyle tanıstım ama 38yasında ben 20 bulusmak ıstıyor nıyetı nasıl olur 38yasındakı bırının?

Arkadaşlar bırıyle tanıstım ama 38yasında ben 20 bulusmak ıstıyor nıyetı nasıl olur 38yasındakı bırının?
Cevapla