Güncellemeler
+1 yıl
bağırıyormuşum ağlıyormuşum konu oymuş sebebp
abim öfkesine hakim olamıyor sadece bağırarak konuşuyorum diye beni dövdü ondan sonra bide yere itti sadece bağırarak konuştum diye benim piskolojik ruhumun üzüntüsünü düşünmüyor
O sana nasıl kıyıyorsa sende ona kıymışsın kanks. Benim de yüksek sese alerjim var. Birileri bağırarak konusunca benimde dövesim geliyor. Bu da psikolojik bir durum. Biri bapırarak konusurken gözeneklerimden çıkan teri bile hissediyorum.
istemsiz oldu
Biraz uzak dur triple kanks merhameti varsa gelir gönlünü alır.
Cevap
3Cevap
Ondan uzaklaşmayı dene
uzaklaştım
Abinde öfke sorunu olabilir terapi alsın
nasılkar
nasıl kıyıyor ya
Geçmiş olsun
saol kanka saol bişey istersem almıycakmış ya sanki özür diliycek
Dövdü derken nasil. abin kaç yasinda sen kaç yasindasin
ben 23 o 26
Seni dövmesi çok sacma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?