Güncellemeler
+1 yıl
Markete bile gitmiyolar. Dubleks daire altta hic perde yok ustte var o da tül. Ve surekli rgb isiklar falan oluyo. Bunlarin neyini iyi niyetli dusuneyim :D alin teri ekmek parasi yapiyolar heralde. Bel alti teri coklukla. Beyinlik bi is yok.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
24Cevap
İkisi sevişiyor öteki de parasız kaldığı için evde gariban gariban takılıyordur
Bilemedik.. bence bu 3lu cok guclu :D
Çöpte prezervatif mi gördün yoksa? sjdlsk
Bi git ya
Çok emin konuşuyorsun ama kanıtın olmadan. Bende üniversitede öyleydim ama grup falan yoktu
He aynen
3 lu gurup iyi olur mutlaka yaparlar ama ses geliyormuş oh ah gibi
Millet ne güzel şeyler yaşıyor benle sende burada takılıyoruz.:)
Lan bu salaqlar takilsa nolckak evde surekli 3u de hic i yere gitmiyolar
Sevisiyorlar işte 😄
Insan tiksinir surekli 3 kisi igrenc bisey bence
Bilemiyorum daha 1 i yapamadık
Normal bişi knk o zaman iki kız bi evde ne yapıyo yani bizim karşı komşu
bir kıskançlık var gibi.
Sende olabilir aynen.
fghfgdhgh tabiii :D
üniv öğrencileri mi
Yok be 30larindalar sanirim
Nereden tanıyorsun
Karsi apt ya tanimiorm ama markete bile gitmiyolar. Evde perde yok sadece ust katta var ve ordanda hep renkli isiklar yaniyo
Bi kızı eksik sende dahil olmak ister misin
Yok kanki almiyim
Baya takip etmişsin de dedim içinden geçirdi mi acaba
Teke tek mi seversin sen
Lan bi git salaq salaq konusma
Normali o niye canım canım konuşma olsun
Yanlış şeyler yapıyorlardıd
Fayansları siliyorlardır
bızde yapıyoruz ıyı kazancımız oldu
Kaşarlı tost
oynaş warmı
Kime ne
grup sx yapıolardır
Güzel seyler yapiyorlar
Asosyallardir belki
Sürekli grup yapacak halleri yok
Seks
Grupppp
Grup filan
Karışma 😂
Karismiyorum ama sacmalik tamamen. Bi de kendilerini bi halt zannediyolar
Türkiye neden böyle kimse kimseyi beğenmiyor
Bilmiyorum ki
Komşu mu
Karsi komsu aynen hicbi yere gitmiyolar markete bile..
Duvarlar bitişiktir
Ne alaka be
Ses geliyordur onlyfans çekiyorlarsa
Yoo gelmiyo karsi binadalar tek belirtileri balkona cikip sigara icmek oturmak falan :D
Yorgunluk sonrası keyif mi 😄
Alin teri ekmek parasi, lol
🙂🙂
Baska yerini teri de olabilir tabi pek beyin calistirdiklarini zannetmiyorum :D daha cok bel alti calisiyo arkadaslarin
Bilsekte izlesek perfonslarını
Neyini izlicem ya bu kopeklerin
Grup tabikide 🤤
Gruplp
Bence de oyle ya hicbi yere gitmiyolar :D markete bile gitmiyolar surekli evdeler
Canımı çekti kiz😀
Igrenc bence 3 kisi surekli ayni evde mide bulandirici
😀😀 belli yaptıkları kıza yazik
Kiz da midesiz demek ki
Aynn
Hangi il?