Bugünlere gelmek hiç kolay olmadı boşuna da nickname im tripkolik olmadı…🤝🤓😎😇

Bugünlere gelmek hiç kolay olmadı boşuna da nickname im tripkolik olmadı…🤝🤓😎😇

görmek istemiyorum de şu gizli kafalara 😏
gizlilerede kapa sabrii su sorularını kiz gerek yok o gereksizlere sjsj
o kadar çalışıyorsun karşılığını versinler aile şirketi de bir yere kadar jsjsj
Sohbet esnasında arkadaşıma kahve ısmarlıyprdum ve bakiye şakasız 70 sjxndjdnnd rezil bir insanım neyse ki topladık durumu. Amaaaan onları takan kim nasıl kuduruklar merak ediyorum ne yazıcak diye yoksa siler geçerim zaten sjxndjd
ulennn bakiyelerimiz bile mi aynı olur sjsjsj b
Aşkım çok ortak yanımız var biz bir araya gelsek ne olur bilemiyorum sjxnsjdsns
afyon ortamiz diyorum dinlemiyon shshdh
Afyona Haziran sonu yine gideceğim bu sefer plakaları saçmadan gelirim inş akzjsjd o zaman bir ekmek kadayıfı kaymakla beraber höpletiriz skxndjd
bak burada ayrıldık ekmek kadayıfı sevmiim ben shshshsh plakalari iple bağla sjsjs
Ne seviyon kız sucuk döner yiyelim sjxjsjs cumhuriyet tesislerinde durmuştuk medeni abimle sucuk döner yedik yemin ederim dönüşte Ankara'ya gidene kadar ölecektim böyle bir koku olamaz aynı şeyi bende yiyorum ben o kadar gaz, öğürtü çıkaramam bak aklıma geldi kokusuda geldi gözlerim yaşardı
ajajaja kendimize o kötülüğü yapmayalım yemeyelim onu shdhd
Başka seçenek gelmiyor aklıma skjsejd pastırma var o daha felaket mesela abim pastırma yediğinde onun tuvaletini bile ayırmıştık pis mikrop ya dur iki sataşıp da geleyim ayıma sjxjnss
ajajajsj sataşmana gerek yok buradan yeterince yeriyon adamı shshdh
Doğru skdndj o alışık allahtan skzjsj
Cevap
15Cevap
Kafa dengi olduğum samimi insanlarla iyi anlaşırım. ama kolay bulunmuyor öyleleri.
Leb demeden çorum derimde bazen salağa yatmakta üst düzey keyifli, anlayayım diye tekrar tekrar anlatıyorlar falan :D
Yerinde salağa yatmak kadar konforlusu yok haklısın sjxns
Anlayışlı ve anlayan insanlar var hayatımda çok şükür
Allah başımızdan eksik etmesin 🙏
Amin
İşime gelince anlıyorum öteki türlü salağa yatabiliyorum :D
Soru detaylarında bunu nasıl belirtmedim diye pişmanım şu an akzjsj
Soruyu gözden geçirirken @ᖇaskolnikov'a danış kısmı gelmeli sdglkjdfg
Leb demeden leblebiyi anlarim. Fakat bazen işime gelmediği durumlarda anlamamazlıktan geldiğim zamanlar oluyor.
Yok ben lebi diyince anlıyorum bütün işlerim ters 🤣
Anlarım ama salağa yatmak her zaman daha iyidir umursamaz gibi davranırim ama her şey illaki bana gelir
Sabriye hanım resmen çevrenizi Ivan Pavlov gibi Klasik Koşullanmaya bağlamışsınız efenim
Zamanında Rusya’da birlikte çalışmıştık ne günlerdi
Eskiden babamin mimiklerinden diyeceklerini anlardım. Özledim...
Başın sağolsun. Bende çok özledim.
Teşekkür ederim
Bir bakışımla ne yapacağımı anlayan da var.
Kral bir hareket
Trip hiçbirşeyi çözmez daha çok iticilik artar ima etmekte cevap alınmaz direk neyse o ne istediğini direk söyle hangi dilden anlıyorsa öyle çekinmeden net tavrını koy teip nedir ya
Abi git
sohbete bak sadece para🤮🤮🤮 karşılığında ne veriyosun
Seni bacımsu
Bu ne bicim muhabbet milletten para mi kopariyosunuz
Millet dediğin abim?
26 yaşındaysan yazılarda kendine yetemeyipabinden para istemende hoş defil
Abim aynı zamanda patronum? Ağzımı açayım gökten yağmasını mı bekliyeyim yani babamdan harçlık alıp bana gelip raks yapma burada
Ne iş yapıyorsun
Mimarlık ofisi ama mimar değilim.
hm zengin misimiz
Anlarım, anlayanımda var çok şükür...
Yok salağım ben anlamam
Sen niye durup durup kendini yeriyorsun. Zamanında ğstüne araba sürecektim kakdsnsk
Salağım diye yermiyorum olanı söylüyom
En kısa zmaanda işe gir de topla şu mentali artık🙏
Buldum iş
Ama hala canım oldugumu düşünüyor
Düşünmüyorum
Düşünüyorum
Hayırlı olsun nerede işe başladın
İnşaat mühendisiyim sur yapıdan iş teklifi geldi birde özel bir abinin yeri bar şantiye şefliği için
Öncesinde güçlendirme projesi çiziyordum röleve alıyordum falan
Abim ile de hemen hemen benzer işleri yapıyoruz aslında senin gibi elemana sektörde çok ihtiyaç var. Bundan sonra da boş kalacağını düşünmüyorum. Hakkında iyisi olsun
Ben müh sevmiyorum
Biraz para kazanıp tıp okumak var aklımda ama bilmiyorum evlilik yaşıda geldi aw
Zaten baskı yapıyor herkes
Uçuyon Kamil ne tıpı? Otur pturduğun yerde ailenin sözünü dinle al erzurumdan gelini sxjsjs
Niye uçayım ya djdj hayalimdi tıp okumak
Gelin melin istemiyorum
halit abi anlar :D
Heh şükür anlayan biri çıktı iki gizli pembik hesap bir atarlandı ajzjsj anlıyor valla kral
Leb demeden lezbiyenleri anlarım tabii
Master degree yaptığını bile duymuştum bu alanda
bazen evet
bazen hayır
bazen neden?
Ne neden
bazen anlarım
bazen anlayamam
bazen neden anlayamadığımı sorgularım
Düşünüyorum o halde yoğum
yğolmaya devam ozaman 😂
Anlarım
Hiç anlamam
Evet anlarım
neee
Bol bol su iç
iciyom
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?