Kendinizle ilgili konularda objektif davranabiliyor musunuz?

Hani başkasının hayatı olunca cevaplarınız çok net ve kısa oluyor. İnce eleyip sık dokuyabiliyorsunuz ama aynı şey kendi hayatınız içinde geçerli mi?

Şahsen ben yapamıyorum gibi, söz konusu kendi hayatım, dostluklarım, ilişkilerim oldu mu? Kendimi bir aptal gibi hissediyorum.

Kendinizle ilgili konularda objektif davranabiliyor musunuz?
Cevapla