tanıştıktan bir süre sonra beni sevdiğini söylemişti ben bir şey hissetmediğim için reddettim. konuşmaya ara verdik tabi kendisi ara ara yazıyordu ve rahatsız olduğum bir konu hakkında ısrarla sorular soruyordu tepkimi gösterdim. böyle uzun aralardan sonra kendisi yazıyordu. ben birkaç kez yazdım. biraz fikrim değişir gibi olmuştu bunu ona belli ettim ancak şüphe ettiğim bir konu hakkında tartışırken beni direkt engelledi uzun bir süre sonra yine yazdı. ben de artık aramızda bir şey olmaz dedim ve kendisi olsa da olmasa da yanına geleceğim dedi. iyi niyetli olduğunu düşünerek tamam gel dedim. bir ara da benim dış görünüşüm hakkında bir şey söyleyerek beni kırdı. geçenlerde surani buranı yapsan çok daha güzel olursun dedi. yani bilmiyorum soğudum. gelme demek istiyorum ama suçlu ben olacağım biliyorum. ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
onunla konuşurken kendimi çirkin ve kötü hissediyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer