Hicbir vasfı olmayan insanlar evlendi diye niye kendilerini bişey zannediyo?

Evet dogru kişiyi bulup mutlu bir yuva kurmak tabiki başarı ama saçma sapan insanlar sırf birisiyle nikah masasına oturdu diye niye kendilerini başarılı zannediyolar. Herhangi biriyle evlenmek başarı değilki isteyen herkes birileriyle evlenebilir.
Hicbir vasfı olmayan insanlar evlendi diye niye kendilerini bişey zannediyo?
Cevapla