Dalga geçmekten korkuyorum sizce neden?

Lisede okuyorum millete iftira atan yalandan bu çocuk anana küfür etti diyip milleti yalandan millete körükleyip kinli insanları birbirine körükleyip kavga çıkartan insanlar var yakın arkadaşım da yapıyor ben bunları yapmıyorum korkuyorum yapmaya millet kavga edincede lisede insanlar gülme krizine giriyor genelde kayıt alanlar bile var ben üzülüyorum insanlar neden gülme krizine giriyor peki sizce neden? İnsanlarmı çok kötü sizce lisede biri dayak yiyince insanlar gülme krizine giriyor aynı hisler bende olmuyor neden ben acıyorum üzülüyorum genelde millete iftira atıp kavgada çıkartmam peki diğer insanlar neden bunu yapıyor?

Dalga geçmekten korkuyorum sizce neden?
Cevapla