Yara almamak ve aci cekmemek icin bireysel yasayip asla evlenmemek ve cok erkekle olmak zorundamiyim?

24 yasinda evlenmeyi bekliyorum evlenmeyi cok istiyorum ama evlenirsem mutlu olacagimi dusunmuyorum

Cunku benim gibi saf ve temiz kiza erkekler asla deger ve kiymet bilmez cunku sevip sadik kalirim cunku onun icin yasarim gozumu onda acarim ama onun umrunda olmaz

Dusunce yapimi degistirebilsem keske asla bi erkege duygusal baglanma ihtiyaci hissetmesem kendimi bi sey sansam

Biri gider biri gelir diyebilsem

Ben bir erkege baglanma ihtiyaci hisseden ezik bir malim

#guc

#evlilik

#sabir

#ezik

#baglanmaihtiyaci

#ozguven

Hic bir erkege ihtiyac duymayan ozguvenli kizlarin nasil oyle olduklarini hep merak etmisimdir

Yara almamak ve aci cekmemek icin bireysel yasayip asla evlenmemek ve cok erkekle olmak zorundamiyim?
Cevapla