Elimin evinde kira ödemeden kalıyoruz diye apart gibi kullanıyorlar ne yapmalıyım?

2 senelik evliyim eşyalarım döküldü kaldı eltim ic Anadolu'da kalıyor ben tatil bölgesindeki evlerinde kalıyorum kafaları estikçe geliyorlar 3 ay hizmetcileri gibiyim memlekete bile gidemiyorum şimdi mayısta gelecekler çok stres oldum denize gidiyorlar ev toprak çamur oluyor yemek as derken Haşim çıkıyor çocuğum bile olmuyor stresten biri de yardım etmiyor 3 ay mahvaliyorum kocama başka eve geçelim diyorum kiralardan haberin var mı diyor bir de çocukları koltuklarda zıplıyor eşyalarımı kalemle karalıyor kizmiyorlar azıcık uyarsam kavga çıkıyor benim evim benim evim diyor hiç bana saygı duymuyor
Elimin evinde kira ödemeden kalıyoruz diye apart gibi kullanıyorlar ne yapmalıyım?
Cevapla