Çiğneme kuvvetinde yanlış dağılım olabilir yüksek atmış olabilir zirkon kırıldıysa problem yani hadi geçici olsa porselen olsa anlarım da. Tekrardan git doğru düzgün ölçü alıp kontrol etsinler.
Sivas'ta olsaydınız size bakabilirdim ya da iyi bir hocama yönlendirebilirdim. Tahminimce yük dağılımında probleminiz var çatlak artarsa mutlaka tekrar gidin veya bundan endişe ettiğinizi söyleyin. Tekrar ölçü alıp yenilenmesi gerekebilir. Sizi ayrıntılı görmediğim için bilmiyorum. Şu anlık temizliğini iyi yapabilirsiniz bu sayede kırık vs bir durumda sizintidan oluşacak çürükleri önleyebilirsiniz.
Evet cok korkuyorum o kadar dişim kesildi bir de köprü olarak taktı bitanesi kırılsa hepsini sökecek bu yüzden daha çok para ödemek zorunda kalacağım keşke oraya gitmeseydim bir de dalga geçer gibi dişler kırılır diyor
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Nasıl kırılıyor ya çok saçma
Sert bişey yersek diyor yemedim bile en sert olarak çşkolata gofret yedim
Benimde var valla her şey yiyorum ve hiç bir şey olmuyor
Bendede var
Hiç çatlama olmadımı
Hayır bence dişçide sorun var
Ne yapmalıyım peki o kadar para verdim bir de acaba zirkon mu adiydi
Hor kullanırsak çekiştirirsek oluyormuş çok kesmiyor dişim geçen böreği uzun süre koparmaya çalıştım ondan oldu heralde
Ne zaman taktın bende hiç problem olmuyor valla
1 ay oldu
Bakabilir miyim dişlerine
M*sj at
Nasıl yani nasıl kırılır ki
Benimde öyle ve çok sağlam
Yine mi sen
Nasıl
Metekan sen deılmısın
Hayır biri ile karıştırdiniz galiba ben sadece sorunuzu gördüm cevapladım
Pekı
Siz ne zaman yaptırdınız dişinizi
Bı ıkı Ay olacak ama hava alıyor gibi Şu an
Ve dıs etlerim cok sısıyor
Cok hassasiyet var
Kesinlikle yanlışlık var benim'de 3-4 ay oldu şişkinlik falan yok doktora danıştınız mı hiç
Söyledımnormal dedi
Bakabilir miyim sızın dıse
Nasıl atayım ki normal zirkon hani estetikli diş
Sizin halen aynı durumda mı
Snap var mı
Snap hiç kullanmadım 😂
Merhaba foto demiştiniz?
Ucu kırıldı derken
Kaplamanın uc kısmı
Çiğneme kuvvetinde yanlış dağılım olabilir yüksek atmış olabilir zirkon kırıldıysa problem yani hadi geçici olsa porselen olsa anlarım da. Tekrardan git doğru düzgün ölçü alıp kontrol etsinler.
Yükseklik hissediyor muydun
Doktor bişey demedi ya bilmiyorum umrunda değil zaten doktorun
Yükseklik nasil oluyor kı
Ağzını kapatıp dişlerini sıkarken kaplama olan kısım birbirine diğer taraftan daha erken değiyor muydu
Yok
Peki böyle dişlerini iyice sıksan kaplaman kırılacak gibi hissediyor musun? Sabah uyandığında baş ağrın oluyor mu?
Yok o konuda sorun yok ama ucu nasıl kırıldı anlamadım böyle hafif yenmiş gibi duruyor tırnak ucu kadar
Anladım. Nerede yaşıyorsunuz
İstanbul
Sivas'ta olsaydınız size bakabilirdim ya da iyi bir hocama yönlendirebilirdim. Tahminimce yük dağılımında probleminiz var çatlak artarsa mutlaka tekrar gidin veya bundan endişe ettiğinizi söyleyin. Tekrar ölçü alıp yenilenmesi gerekebilir. Sizi ayrıntılı görmediğim için bilmiyorum. Şu anlık temizliğini iyi yapabilirsiniz bu sayede kırık vs bir durumda sizintidan oluşacak çürükleri önleyebilirsiniz.
Cok teşekkür ederim ❤️
Rica ederim
Evet cok korkuyorum o kadar dişim kesildi bir de köprü olarak taktı bitanesi kırılsa hepsini sökecek bu yüzden daha çok para ödemek zorunda kalacağım keşke oraya gitmeseydim bir de dalga geçer gibi dişler kırılır diyor
Doktor
Manyak mıdır nedir
Maalesef.. Şu an kırılır diye ısırmıyorum yumuşak şeyler yiyorum dhaa erik bilw yemeden çatladıysa düşünemiyorum