Eniştem sapık olabilir mi? Yoksa ben mi kuruntu yapiyorum?

Arkadaslar pis ve sapikca veya dalga gecerek cevap verecekler lutfen yazmasin bugun enisteme masaj yapiyordum bacaklarina enistem yuari cik dedi. ciktim ama surekli seyine dogru gitmemi istedi bende orayi atlayip devam ediyorum abinim utanma diyor ama gectim orlari ice dogru ice dogru diyip durdu bende anneme dedim bu durumu annem. bidaha isterse bilekkerim agriyor de dedi sizce ben mi kuruntu yapiyorum yoksa cidden enistemin amaci ne bana. surekli kardesim gibisin kardesimsin kardesim diyip duruyor kotu bir sey yapmak veya dusunmrkte istemiyorum nolur bir akil
Eniştem sapık olabilir mi? Yoksa ben mi kuruntu yapiyorum?
Cevapla