İki tarafı da memnun edecem diye ortadan ikiye çatlayacağım diyenler varmış.
Ben bilmiyom tabi.

İki tarafı da memnun edecem diye ortadan ikiye çatlayacağım diyenler varmış.
Ben bilmiyom tabi.

Öncelikle hayırlı olsun kardeşim.🙂
İşin en çetrefilli kısmı da bu maalesef, yardım etmek isteyenler ile, yönetme çabasında olanların anlaşılabilmesinin çok zor olduğu bir dönem, çünkü herkes birbirini iyi tanımıyor ki bazen ailelerini bile tanıyamıyor..! O sebeple yapılmak istenenleri, alınması gerekenleri müsait oluncuğu ölçüde nişanlanacak olanlar almalı ama bütçe sıkıntılı ise karışan çok olur maalesef.
Sabretmek ve sinirlenmemek dışında hiç birsey yapamazsın aileler neyse daha akrabalar girecek halalar teyzeler dayılar kız tarafı kızımızı kötü oğlunuza verdik diyecek erkek tarafının teyzeleri aslan gibi oğlan diyecek oooooo neler diyecekler nelernkulaklar kapanacak sinirler alınacak sakın sakın gecilecek
Cevap
2Cevap
Türkiye'de ailelerin dahil olamaması mi? 😃
Daha flört aşamasında bile kendini ifşa edersen dahil oluyorlar
Türkiye'de bireysel özgürlük şimdilik dream 🙏☺️
En başından herkes kendi ailesi ile oturup konuşmalı
- eş adayı ile konuşulup fikir alınarak
- çıkan soruna göre tedbir alarak
- uygun bir dille onları ilgilendirmediğini söyleyerek
Kişilerin duruşu ve cevabıyla
İki tarafın çocuklarını net konuşmalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?