Ev sahibi eşyalarımızı çöpe atiyor yardımcı olur musunuz?

Arkadaşlar nolur aranızda avukat olan ya da bu konuda bilgisi olan varsa bir akıl versin evin dışardan girişli bir balkonu var ev sahibi nerde bir toz bezi görse terlik görse balkonda, balkona girip çöpe atıyor kendisi bize ibanı vermiyor biz ibandan kirayı vermek istiyoruz vermiyorlar hiçbir ay kirayı geciktirmedik bunu yapmasının sebebi bizim şu an onlara göre ucuza oturuşumuz kendisi yeni kiracı koymak istiyor bizim eve geçtimiz dönemde kiralar bu kadar pahalı degildi onun için yeni kiracı getirip daha yüksek fiyata koymak istiyor bugün artık bardağı taşıran son damla oldu evin arka taraftaki odalardan birinin caminin önüne tel koyduk çünkü arka tarafta yılan kedi vb hayvanlar oluyor ki cama zarar vermedik cama monte bile etmedik sadece demirin önüne koyduk çünkü ilk tasindigimizda odaya bir girdikki kediyle karşılaştık kedi camdan girmiş herneyse bugün kendisi bize sormadan kendi paramızla aldığımız teli çöpe atmış neden attın diye sorduğumuzda paslanmıştı (tel paslanmamısti ) gibi bir ifade söylüyor ne yapmamız gerektiğini bilmiyorum sadece artık bıktık bu konuda ve kendi haklarımızı bilmediğimiz için sizden yardım istiyorum (çok uzatarak yazmisım kusura bakmayın )( yazım hataları içinde kusura bakmayın)
Ev sahibi eşyalarımızı çöpe atiyor yardımcı olur musunuz?
Cevapla