Eşimle ev yüzünden kavgalıyız, üzerime yapmıyor?

Evleneli birkaç ay oluyor. Oturduğumuz evi üzerime yapar mısın diyorum, gerek yok, ne gerek var falan diyor. Konuşmuyoruz birkaç gün. Hep böyle mi devam edecek?
Eşimle ev yüzünden kavgalıyız, üzerime yapmıyor?
Cevapla