Yaşlanınca sizce nasıl olacak hayatınız ne olucaz acaba ilerde?

Halamın komşusu bir kadın var öğretmen emeklisi komik neşeli bir kadın kaç kere kanser hastalığı atlatmış hiç evlenmemiş uzaktan uzağa ablasının kızları ilgileniyor tek yaşıyor hatta bir ablasının kızını da evlatlık almış ki onun maaş güvencesi olsun diye. Geçenlerde hastalandı birkaç gün hastanede yattı geldi yiğenleri şimdi diyo ki kanında enfeksiyon var bi müddet böyle dursun zaten çok yaşamaz duruma göre bakım evine göndeririz... Yani evine aşık 80 yaşındaki bu kadın öldü öldü ölmedi en büyük korkusu olan huzur evine... Ne kadar üzücü ya bizim sonumuz ne olacak acaba

Yaşlanınca sizce nasıl olacak hayatınız ne olucaz acaba ilerde?
Cevapla