Sözlük anlamına baktım ve çıkardığım şey bütün kişisel bilgilerime ulaşıp ailemin tc sine varana kadar bana söyleyecekmişsin gibi en az 80 leşi olan devlet ajanı vibe verdi tabii doğru anlamına baktıysam sjjsjs
Hayır onu demelerinin sebebi biraz sinirli biriyim hatta baya sinirli🤣 bir de nazileri çok arastirirdim falan öyle ki bazı marşlarini ezbere biliyorum o seviye. Ondan diyolardi işte diyolardi "la berat tam o arastirdiklarin gibi manyaksın aq gestaposu" diyolardi
Oha cidden baya baya bilgilisin çok iyi ben hiç böyle şeylere merak ve ilgi duymadım bu konuda bir bilgim yok ama bu şekilde okuması öğrenmek hoş. Bir kez konudan alakasız silah tabanca tutmaya çalıştım ateş etmek bile zordu ayyyy bana göre değil
Kalasnikov dediğini de duydum hepsi birer terim gibi ama benim için tabii. Türkler oeki silah , savunma sanayii de nasıllar? Arkadaşım çook zaman önce bizim de çok silahımız olduğundan savunma da iyi olduğumuzdan bahsetmişti
İnanamıyorum şanasızlığımıza inşallah bizimkiler yapar öylesi hatta daha mükemmelini🙏 güveniyorum türk mühendislere çok ilgi duymadığım ama yine de okurken zevk aldığım bir konu oldu anxjsjs teşekkürler
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Samim olduğum arkadaşım olursa evet
Lakap takan insanları hayatımda tutmam genellikle. Mevzu lakap değil, böylelerinin bilgisi de az oluyor. Bana bir şey katmıyorsa hayatımda da olmasın
Arkadaşlarımın lakapları yok olsa ederdim..
Genelde öyle hitap ederiz
Ceza evinde bana Colombiayali diyorlardı öyle kaldı annem bana öyle sesleniyor
Bana üniversitede gestapo diyorlardi🤣
Ama sebebini söylemesem daha uygun
Sözlük anlamına baktım ve çıkardığım şey bütün kişisel bilgilerime ulaşıp ailemin tc sine varana kadar bana söyleyecekmişsin gibi en az 80 leşi olan devlet ajanı vibe verdi tabii doğru anlamına baktıysam sjjsjs
Gestapo geheimestaatzpolizei demek alman gizli polisi anlamına gelir
Hayır onu demelerinin sebebi biraz sinirli biriyim hatta baya sinirli🤣 bir de nazileri çok arastirirdim falan öyle ki bazı marşlarini ezbere biliyorum o seviye. Ondan diyolardi işte diyolardi "la berat tam o arastirdiklarin gibi manyaksın aq gestaposu" diyolardi
Anladım ben türk gizli polisi version çevirdim sadece. İlk kez bu lakabı da senden duymuş oldum
Vibe vermek? Ne titreşimi a🤣
Öylr
Adolf Hitler yaşasaydı gurur duyardı cennet mekan olsun🙏🦦
La sebebini de anlattim🤣
Onun hak ettiği tek yer b. k çukuru
Ben sadece tarihine ilgiliyim bir de muazzam silahlarına
Kettenkrad isimli değişik motosiklet ve tank karışımı alet bile basli başına bir efsane
Orası öyle canııım ben espri yapmaya çalışmıştım sadece
Luger p08 tabanca mesela StrumGewehr44 mesela aslında ak47 nin atasidir sovyetler çaldılar ak47 yaptılar
Oha cidden baya baya bilgilisin çok iyi ben hiç böyle şeylere merak ve ilgi duymadım bu konuda bir bilgim yok ama bu şekilde okuması öğrenmek hoş. Bir kez konudan alakasız silah tabanca tutmaya çalıştım ateş etmek bile zordu ayyyy bana göre değil
Bende 2 tufek var (ruhsatlı merak etmeyin)
Yani benim olayım her alanda kendimi geliştirmek oldu kaç yaşımdan beri her alanda bilgi sahibi oldum
Süpersin tebrik ederim ak47 yi duydum bu arada ama nereden hiç bilmiyorum ( benim mac bilgi)
Rus tüfeği kalasnikov
Aslında almandir mekanizmaları aynı tipi re
Kalasnikov dediğini de duydum hepsi birer terim gibi ama benim için tabii. Türkler oeki silah , savunma sanayii de nasıllar? Arkadaşım çook zaman önce bizim de çok silahımız olduğundan savunma da iyi olduğumuzdan bahsetmişti
Gayet iyiyiz Bi tank eksiğimiz var
Nazilerin tankları da efsane sadece tek 1 tane tiger 1 tanki 32 tane amerikan sherman tankı yok etmisti
32 TANE TANKI MI YOK ETTİ? E bizde alalım ne olabilir ki? Olmaz mı
Alamayız 1940 larda üretildi ve orjinal olan ve çalışır halde tek 1 tane var tiger 131 diye
İnanamıyorum şanasızlığımıza inşallah bizimkiler yapar öylesi hatta daha mükemmelini🙏 güveniyorum türk mühendislere çok ilgi duymadığım ama yine de okurken zevk aldığım bir konu oldu anxjsjs teşekkürler
Rica ederim 😇
Samimi olduklarıma evet
Bana da cok diyen var
Hayır sevmem
Bazen evet
Kezo sende e
Az değilsin kezban
Ağlıyorum şu an tüh
Ağlama kezban benide ağlatacaksın
Tamam ezik ağlamam🔫
Severim