Çok arada kalıyorum nasıl yapmam gerekiyor sizce?

öğrenciyim ailem tıp bölümüne zorla diretti mutlu değilim okula gitmiyorum hevesim yok ailemle aram çok sağlıklı değil babam çok varlıklı dünyanın en cimri insanı aynı zamanda çok tiksiniyorum sevgilim var çok seviyoruz birbirimizi evindeyim yanında o kadar mutlu ve huzurluyum ki maddi durumu çok iyi sevgilimin aylık otuz milyona yakın kazancı var bana bebek gibi davranıp el üstünde tutuyor her şeyi bırakıp evlenmek istiyorum o da istiyor ama ailem evlenmemi de istemiyor okulu bitirip maaşımla kardeşlerimi okutup onlara para verecekmişim babam çok zengin olmasına rağmen (!) ama başkası sorsa onun iyiliği için istiyoruz derler siz olsanız napardınız
Çok arada kalıyorum nasıl yapmam gerekiyor sizce?
Cevapla