Hızlı karar vermek beni gerer telaştan çok. Genelde planlı olduğumdan.⌛💁🏻♀️🙎🏻♀️Sizi?

Hızlı karar vermek beni gerer telaştan çok. Genelde planlı olduğumdan.⌛💁🏻♀️🙎🏻♀️Sizi?

Zorunluluktan bahsedilirse cevap vermem. Kim olursa olsun, hangi mertebede ya da konumda olduğunu düşünürse düşünsün beni bir şeye mecbur bırakamaz. Ondan daha alt seviyede görünsem bile umrumda olmaz. Her şeyden önce bir insanım ve kimsenin emirlerine uymak zorunda değil. Telaşlanmam sinirlenirim sadece.
Evet telaşlandırır, çünkü kararlarımızın sonuçlarıyla başa çıkmak ve doğru seçimi yapmak için sorumluluk almak gerekiyor.
Evet katılıyorum ya deveyi gütmek ya diyardan gitmek lazım🌺
Aynen öyle 🌸
Teşekkür ederim 🌸
Hayır asla telaşlandırmaz, çok sakin bir şekilde en zor kararları bile veririm.
Cevap
10Cevap
Hayır beni telaşlandırmaz. çünkü kararlarım da net olurum her zaman.. arada kalmıyorum genellikle. ve iyice düşünürüm
Yok kriz yönetiminde iyiyimdir telaşlanmam sakin kalırım.
Hayır, en kötü karar en iyi belirsizlikten iyidir. Bunu her zaman söylerim.
Ne seçeceğimi bilmiyor isem evet biliyor isem hayır
Hayır ama konusuna göre değişir
Cok çabuk karar alıp hemen uygularım
Önemli bir kararsa evet.
En sevdiğim ani kararlardır :D
Konuya göre değişiyor bende
Sakin sakin alırım tüm kararlarımı.
Evet ya
Hep kaybederim
Bazen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?