Cok kişi varken bir anda yalnız kalma sendromu?

cok kişi varken bir anda yalnız kalmak. evet tamda böyle oldu hep farklı insanlar vardı sevdiğim insanlar. sonrasında bir insan yuzunden hepsiyle aramı bozdum uzaklastım. ve şu an o kişiylede konusmuyoruz. anlayacagınız kimse kalmadı artık. biraz değişik geliyor cok kişi varken tek kalmak. ne yapmalıyım bunu asmak için? nasıl yeni kişilerle tanısabilirim? benim gibi olan var mı yardım lütfen
Cok kişi varken bir anda yalnız kalma sendromu?
Cevapla