Recep Tayyip Erdoğan için soğan&ekmek yer miyiz?

Sayın Erdoğan'a sahip çıkmalıyız, o bizim ve Türkiye Cumhuriyeti'nin veli nimetidir. Gerekirse soğan&ekmek yiyelim ama onu bırakmayalım, onun yanında olmamız gerekiyor.

Her şey yaşamak olmamalı. Geçinelim , soğan&ekmek bile yeter.

Yani gezip tozmak, fuzuli yeyip içmek, fazlaca gereksiz eşyalar vs..

Erdoğan ülkenin başında olsun yeter.

Recep Tayyip Erdoğan için soğan&ekmek yer miyiz?
Cevapla