Dışarı çıktığında canı sıkılam ben miyim bir?

Şöyle bir ailsveris yapmak için çıktım tarzımı bile bilmiyorum tek başına çıktım soracak kimse yok yalnızlık ne kotu ya sanırım iyi kötü biriso ile evlenmem gerek yaş oldu 29 yalnizligim gözüme baya batıyor benim gibi olan var mı ülkeden de umudum yok insanlar çok saygısız geliyor gozume

Dışarı çıktığında canı sıkılam ben miyim bir?
Cevapla