Çevremdekiler onları sevmediğimi söylüyor, ben mi hatalıyım?

Ablamdan örnek vereyim, ben genelde derin konuşmalar seven bir insanım. Ablam bu derin konuşmalardan rahatsız olduğunu söyledi bende o günden beri hiç derin bir konu açmadım. Şimdiyse sürekli bunaltıyor beni, “beni artık sevmiyorsun, bana çok kötü davranıyorsun.” gibi cümleler kuruyor. Halbuki ben aynı benim sadece derin konuşmuyorum. Çevremdekilerde bu derin muhabbetleri istemediklerini söylediğinde aynı tavırı takındım fakat saçma tepkiler görüyorum. Neyse öyle fikir almak istedim, ben mi hatalıyım?

Güncellemeler
+1 yıl
Güncellemeyle geldim. Bir süre gözlemleme moduna geçmiştim ve bu gün çok saçma şekilde ablam bir süre benimle konuşmak istemediğini söyledi, oysaki ben gerçekten hiç bir şey demedim. Gerçekten hatalıyım galiba, bunu nasıl çözerim?
Çevremdekiler onları sevmediğimi söylüyor, ben mi hatalıyım?
Cevapla