Aile & Toplum Doktorlar hasta yakınına nasıl yürür? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor İçimizde dr ya da dr tanıdığı olan birisi varsa lütfen gizli bir bilgide olsa söylesin. İlla vardır yürüyen vs nasıl oluyor o işler? Güncellemeler+1 yıl Ayaklarıyla demeyin keserim jckfgkf Doktorlar hasta yakınına nasıl yürür? Cevapla İş Soruları Hasta Soruları Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
ɐɹznɯɔɐ Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Doktorlar ukaladır kendi denklerine yürürler yürüyecekseler haklılar da 1 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Bana bir gun kebap yemeye gidelim dedi 1 8 Yorumla Soran +1 yıl Kahvede değil direkt kebap Yorumla Cevap sahibi +1 yıl 🤣bende sasirdim kebap ne alaka Yorumla Soran +1 yıl Kahve tanışalım vs demek kebap direkt gel cicim nikah dairesine hatunum ol demek bence Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Adam evli galiba sonradan gordum gitmedik zaten 🤣 Yorumla Soran +1 yıl Ayy vay pislikk aaa aa a a Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ben tabii demistim ne diyecegimi bilmedim dedim yeterki ameliyati yapsin sussun Yorumla Soran +1 yıl Şey gibi olmuş kuaför yürüyordur, saçma sapan davranıyordur ama o an bir şey diyemiyorsundur çünkü saçlarını güzel kesmesi gerekiyordur. Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ahahha o durumda oldu vallah kuafor 1 saate yakin sacimi kesti fenalik gecirecektim Yorumla
BirGaripGörünmezAdam Takip Et Master Yaş: 110 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı. doktor olan sen misin 0 9 Yorumla Soran +1 yıl Hayır ama meraktan çatlayacağım sırf bunun için odtüyü bırakıp dr olacağım Yorumla BirGaripGörünmezAdam +1 yıl Cok sacma. ODTU TIPi kazanmis gibi konusuyorsun. Yorumla Soran +1 yıl Hayır be odtü tıp mı var yani bu bilgiyi öğrenmek için odtü okumayı bile bırakır gidip 1 yıl daha çalışır tıp kazanırım diyorum. Yorumla BirGaripGörünmezAdam +1 yıl Olmadigi icin ODTU de okuduguna bile inanamiyorum. Neyse seni yalan hikayenle basbasa birakayim Yorumla Soran +1 yıl Ya olamadığını biliyorum neyse Yorumla Soran +1 yıl Sen okuduğunu mu anlamıyorsun anlamadım ki? Yorumla BirGaripGörünmezAdam +1 yıl Daha hasta yakinligi, ODTU ve doktorluk ucgenini anlatan bir ifade goremedim. :) Yorumla Soran +1 yıl Bak şimdi odtüde tıp okuyorum ( 4 yıllık), 4. yılın sonunda beyin cerrahı olup Aziz Sancarla kanka olacağım ardından bizim Azize torpil yaptırıp Nobel alacağım sonrasında İlber Ortaylı ve Celal Şengör ile 101 oynamaya gideceğiz. Yorumla BirGaripGörünmezAdam +1 yıl Guzel hikaye ama tutmaz. :) Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Genelde onlar bize yürüyor 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Siz peki o istisna durum nasıl oluyor abi lütfen lazım şu an Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ben yürümedim kimseye Yorumla Soran +1 yıl Mesela kendi özel numaranızla neden ararsınız hastayı ya da özel numarayı nereden buluyorsunuz? Yorumla Soran +1 yıl Arkadaşlarından falan görmüşsündür ya Yorumla
DrErtuğrulbey Takip Et Master Yaş: 41 , eic 99% +1 yıl sen mi yuruyecen 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Hayırrr bir şeyi merak ettim de Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Doktorlar ukaladır kendi denklerine yürürler yürüyecekseler haklılar da
Bana bir gun kebap yemeye gidelim dedi
Kahvede değil direkt kebap
🤣bende sasirdim kebap ne alaka
Kahve tanışalım vs demek kebap direkt gel cicim nikah dairesine hatunum ol demek bence
Adam evli galiba sonradan gordum gitmedik zaten 🤣
Ayy vay pislikk aaa aa a a
Ben tabii demistim ne diyecegimi bilmedim dedim yeterki ameliyati yapsin sussun
Şey gibi olmuş kuaför yürüyordur, saçma sapan davranıyordur ama o an bir şey diyemiyorsundur çünkü saçlarını güzel kesmesi gerekiyordur.
Ahahha o durumda oldu vallah kuafor 1 saate yakin sacimi kesti fenalik gecirecektim
doktor olan sen misin
Hayır ama meraktan çatlayacağım sırf bunun için odtüyü bırakıp dr olacağım
Cok sacma. ODTU TIPi kazanmis gibi konusuyorsun.
Hayır be odtü tıp mı var yani bu bilgiyi öğrenmek için odtü okumayı bile bırakır gidip 1 yıl daha çalışır tıp kazanırım diyorum.
Olmadigi icin ODTU de okuduguna bile inanamiyorum. Neyse seni yalan hikayenle basbasa birakayim
Ya olamadığını biliyorum neyse
Sen okuduğunu mu anlamıyorsun anlamadım ki?
Daha hasta yakinligi, ODTU ve doktorluk ucgenini anlatan bir ifade goremedim. :)
Bak şimdi odtüde tıp okuyorum ( 4 yıllık), 4. yılın sonunda beyin cerrahı olup Aziz Sancarla kanka olacağım ardından bizim Azize torpil yaptırıp Nobel alacağım sonrasında İlber Ortaylı ve Celal Şengör ile 101 oynamaya gideceğiz.
Guzel hikaye ama tutmaz. :)
Genelde onlar bize yürüyor
Siz peki o istisna durum nasıl oluyor abi lütfen lazım şu an
Ben yürümedim kimseye
Mesela kendi özel numaranızla neden ararsınız hastayı ya da özel numarayı nereden buluyorsunuz?
Arkadaşlarından falan görmüşsündür ya
sen mi yuruyecen
Hayırrr bir şeyi merak ettim de