onu tahrik etmelisin, gün içinde cinsel imalı mesajlar, görseller gönderebilirsin mesela. ya da sevgililik oyunu oynayabilirsiniz, bir birinizi ilk defa tanıyan bir çift olarak önce dışarıda çay kahve sonrasında bir otele gidip enteresan şeyler yapabilirsiniz.. biliyorum biraz zor gelecek ama işe yarıyor :))
Ben hep derim, hayatında boyunca aynı yatakta yatacağın kişiyle evlenmeden önce seviş, hatta aynı evde yaşa diye. Ama hep linçlerler beni. Noldu şimdi? Ömür boyu bununla yaşamaktansa evlenmeden önce sevişmek 1000 kat daha iyidir
Haa, pardon o zaman. Bu tarz problem yaşayan onlarca kişi gördüm, hepside evlendikten sonra ilk kez birlikte olmuştu. Benim önyargım. Sorry O zaman iletişim ile çözmeye çalışacaksınız, soracaksın, neden seni arzulamıyor? Nesi varmış? Sende ne değişmiş, onda ne değişmiş? Oturup konuşacaksınız bunları
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
vardır illaki itici gelen bi tarafın harekein davranışı yoksa niye öpmesin
Cok kötü bir durum sevildiğini değerli olduğunu hissedemezsin
Dokunmadan olmaz ya seni hazırlaması gerekir
heyecanı bitmiş demek ki, azıcık ortamı hareketlendir.
Ne yapmam lazımki
onu tahrik etmelisin, gün içinde cinsel imalı mesajlar, görseller gönderebilirsin mesela. ya da sevgililik oyunu oynayabilirsiniz, bir birinizi ilk defa tanıyan bir çift olarak önce dışarıda çay kahve sonrasında bir otele gidip enteresan şeyler yapabilirsiniz.. biliyorum biraz zor gelecek ama işe yarıyor :))
Ne kadar oldu evleneli hep mi böyleydi yaslarınız kac
1 sene daha 20li yaşlardayız sevgiliyken şappur süppur öpüyordu evlendik yapmıyo
Sekste mi yok
O var ön sevişmesiz yapmak istiyo
Yorgun falan mı
İsteksiz
Ne sıklıkta oluyo
Niye evlendin ya o zaman
Nerden bilim böyle olacağını
Ben hep derim, hayatında boyunca aynı yatakta yatacağın kişiyle evlenmeden önce seviş, hatta aynı evde yaşa diye. Ama hep linçlerler beni. Noldu şimdi? Ömür boyu bununla yaşamaktansa evlenmeden önce sevişmek 1000 kat daha iyidir
Daha önce seviştik biz böyle değildi evlenmeden önce 1 sene birlikte olduk
Haa, pardon o zaman. Bu tarz problem yaşayan onlarca kişi gördüm, hepside evlendikten sonra ilk kez birlikte olmuştu. Benim önyargım. Sorry
O zaman iletişim ile çözmeye çalışacaksınız, soracaksın, neden seni arzulamıyor? Nesi varmış? Sende ne değişmiş, onda ne değişmiş? Oturup konuşacaksınız bunları
Oha bu çok kötü. Sen öp yapış sarıl yala
Karşılık vermiyor
Öyle hayat mı sürer be
Aldatıyor olabilir
sen de onu mahrum bırak hayin puşt
öküz mü biraz sanki kaç yıldır evlisin
1 yıl
bencil bir eşin var
doyuma ulaşıyormusun hiç
O boşalınca iş bitiyor
gerçekten zor bir durum detaylı konuşmak istermisin
Ayrılda gel emmeli gömmeli öpeyim
istediğinde sende verme ona cezalandır
Agresifleşiyor çekilmiyor hiç
Sen sanki bu dediklerini yapıyorsun.
Nasıl eş o ya
Sen öpülmezmisin be
ısteklımısın
Sor ona
Vay kalas
Aşk bitmiş.
Eee? Soru nerede :D
Söyle eşine