AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 


Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Mangal olurdu üstüne semaverde çay olurdu gadası
hiç bir şey
Bir sürü kedi köpek sevip veya mıncıklayıp, malum mama fiyatları gereği cebimizde 5 kuruş olmadan günü sonlandırırdık.
Haklısın
Alışveriş yapardık. Poşetleri sen taşısaydın ne güzel olurdu🥹😅
Yoruluyorum ya olmaz
Deniz kenarı sakin bi kafe + kahve + eğlenceli bi sohbet
Çık kahve içtim çay içeyim
Bira ve sigara içerdik kanka. Sohbet muhabbet. Iyi olurdu
Evet güzel olurdu
Sahile giderdik, sarki dinlerdik ve tatli yerdik
Çok güzel şeyler bunlar seve seve yapardım
Sakin sessiz deniz orman vs müzik dinleyip etrafı izlemek
Ne güzel şeyler düşünüyorsun
Maalesef sadece düşünebiliyorum icrate geçmek istiyorum
Bende aynı durumdayım
Nargile cafeye gidip nargile ve çay içerdik en sevdiğim aktivite diyebilirim
Yüzyıl köprüsüne gel orada park var içelim orada
Abla nargile ve tütün ürünleri çabuk yaşlandırıyor yüzünde buruşukları çok çabuk çıkartıyor derhal bırakmalısın.
Alışveriş veya makyaj yapıyor olurduk veya çizim yapıyor olurduk
Alışveriş yaparız gerisi bana göre değil
Tamam 🛍️
Ben pantolon tişört alırım ayakkabıda olabilir
Ben ne alayım
Bilmiyorumki zevk senin
Elbisee, ayakkabı, çantaa, takı
Tamam hafta sonu çıkalım
:dd
Sitenin en güzel kızı ile alışverişe çalacağım..
Kızılay meydanda buluşalım 😅
Olduu
🪻🪻🪻
Ben uçan bolun binmek ve yüzmek öğrenmek isterdim ata binmek motor sürmek olurdu sanırım
Motor ve uçan balona hiç binmedim
Bende
Motora bineriz ikimiz
Yüzmeyi biliyorsun dimi
Hayır bilmiyorum
Ya aaa öyle mi
Evet denize giderim ama yüzmem
Anladım
Kıyısından köşesinden dalarım çıkarım
İyimiş
Yüzmeyi bilmem ama çok gemiler yakarım
Vaaay
Ankaralıyım yüzmeyi bilmem
Ankara bende biliyorum orada çok tanidik var
Bizimde öyle
İyi ii
🪻🪻🪻
😊😊😊😊
Gel beraber iş kuralım derdik zengin olsan gel yatırımcım ol derdim
Teşekkür ederim böyle iyiyim
Uzun zaman oldu sıcak bir ortamda göz göze oturup kahve icmek
Kafaları güzel eder sabaha yakın sokaklarda dans ede ede çorbacıya giderdik. ☺️☺️
Olur yapalım bir gün
Cigara yaninda petrol tadinda kahve
Sigara içeriz
Kahve nin hatri kalir
İçeriz onuda kalmasın
Şimdi yıldızlara bakıp kahve içerdik 😂🤣
Ne güzel olurdu 😅
😂😂
Kahve içer, tatlı yerdik
Ben çay alayım sadece
Güzel bir cafede mocha içmiş olurduk.
İçmiş gibi oldum
Çarşıda tür atmak
Atarız
Tur
Tabiki atarız iki tur da olur üç tur da
Tür yazmış da onu düzelttim
Ben anladım zaten
Gezmek kahve içmek ağlamak
Gezeriz içeririzde niye ağlıyoruz ki
Ben öyle istiyorum
Timsah gözyaşı yok bende
O zaman ağlamayız
Gezeriz kahve içeriz
Tamam sen ödersin
Sorun değil bunlar ufak tefek şeyler
Tubanın ışık saçan o gözleri..
Nur'a benzer o güzel yüreği..
Yudumlarken fincan kahveyi..
Tir tir titrerdi nazik elleri..
😂😂😂
Tüm milyoncuları gezıyor olurduk 😁
Bit pazarınada gidelim
Gıdelim
Anlaştık
Sahilde gezmek güzel olurdu
Gezelim
Sohbetin güzel mi
Güzeldir öyle derler
A de bakim😄
Aaaaa
😄idare eder
Senin yanında kendimi hanzo gibi hissettim 😅
Ahaha neden kii
Aaa de bakim deyince hanzo aklıma geldi
🤭😄
Kamp yapmak ve yıldızlar eşliğinde çay içmek.
Çok sevdiğim aktivite
Anladım.
⛺ 🌠
Okey oynardık muhtemelen ama fena yenerdim
Bende bilerek yenilirdim
Eğlence merkezinde olurduk
Senimi kıracağım gideriz tabiki
Yuppi🥳
Gece yarısı eve döneriz
Tamam
Sahilde yürümüş olurduk
Bunu çok seviyorum saatlerce yürürüm
Evet bende seviyorum baya bi hem huzur hem deniz kokusu rahatlatıyor insanı
Tabiki insan rahatlıyor
Az önce kedi sevmiş olurduk.
Çok güzel hareketler bunlar
Alışveriş yapabilirdik ya da dağ manzarası eşliğinde çaylarımızı içerdik
Motorla gezerdik vınn
Ben motor sürmesini bilmiyorum sen sürersen gezeriz
Atla ölebiliriz ama profesyonel değilim
Tamam yavaş git ama
Para harcamış olurdun
Dolaşmak, film izlemek vs
otobana çıkıp sürat yapardık
Çok şey varrrr anlat anlat bitmez
Üçünü söyle
Bir tane soylücemmmm Kaybolmak jkk
Kaybol o zaman
😄😀
Kaybolmak güzeldir sende dene
🪻🪻
Eyvallah 🌸
👍🏿
Yüzerdik
Ben bilmem kıyıda köşede takılırım
Dondurma yerdik
Yiyelim
Yürüyüş
Yaparız
Tenis
Çok severim olur oynarız
Kuaföre giderdik 😂
Saçlarım uzadı gitsem iyi olur aslında giderdik 😅
😂😂
Yemek yerdik
Güzel olurdu aslında
Market gezerdik
Sevmesemde senin için gezerdim öylesine
Alışveriş
Olur yaparız
Şehir şehir gezerdik herhalde
Araba var gezeriz
sinemaya giderdik
Olur gideriz
hangi filme gidelim
korku filmi sever misiniz
Severim tabiki korku olsun hemde çok korkunç olsun
Rakı mangal
Mangal olur alkol içmiyorum
Ayran iç sen kardşim sıkıntı yok rakıyı biz içeriz :D
Olur acılı şalgamda olur 😅
Burası Mersin Şalgamın Anavatanı :))) Onu dert etme sen
Çok güzel hafta sonu yaparız 😅
Kahve icerdik
İçerdik efendim tabiki içerdik
Yürümek
Ben çok hızlı yürüyorum ama
Yemek yemek
Lahmacun yiyelim
senle asla yapmazdım
Düğüne gitmiş olurduk😂
Başım ağrıyor gitmem 😅
Hahahdhdhdh bende hiç çıkmam
Oturalım evde boş ver
ormanda kitap okurduk
Alışveriş yapmak
Bilmem
Maça giderdik
Kedilerle oynamak
Semaverde çay içerdik yaylada
Kafede tatlı yerdik
İstediğin tatlıyı yeriz
O zaman san sebastian cheesecake yanina da şekersiz demli cay😃😃
Sen ne istersen onu yeriz içeriz
Nargile içerdik
Coin al sat falan.
böyle düşüyor mu
Valla düşüyor mu bilmem de sadece kızlara cevap vermesinden denemeye değer olduğunu düşünüyor bence hfjfjfhfjdh
Ne düşmesi düşürmek gibi niyetim yok eğlence olsun diye takılıyorum