Bu işleri bilen biri bir şey desin lütfen ya?

ben birinden ayrıldım, ama pişmanlığım gün geçtikçe büyüyor kimseyle tanışamıyorum konuşamıyorum aklım fikrim gönlüm onda kaldı. şunu merak ediyorum ondan ayrılmam kader miydi yoksa o doğru kişiydi de, benim kaderimdi de ben mi onu kaybettim? kader olan şey kaybedilir mi? kaderimse tekrar birleşir miyiz? düşünmeden duramıyorum lütfen saçma demeyin
Bu işleri bilen biri bir şey desin lütfen ya?
Cevapla