Küçükken yaşadığınız en kötü şey neydi 🤨🤔?

Herkese merhabalar bu anlatacağım olayı kimseye söylemedim hata günlüğüne her şeyi yazan ben bunu yazmadım ama burada ilk defalığına anlatıyorum

ben 8 9 yaşındayken babam ve annem boşanmıştı.

Ve 2 yil geçtikten sonra babaannemin evide kalıyorduk kardeşlerimle beraber en büyük halam o zamanlar çocuğu yoktu ve yeni evlenmişti bir geceliğine onda kalmamı istedi bende gittim gece oldu 2 halam ve kocası birde komşusu vardı balkonda oturuyorduk ve bana sordular anneni özledin mi diye?

**Bende özlemedim dedim

**neden ki 2 yıldır hiç konuşmadın

**bende beni bırakıp gideni bende bırakırım sevmeyen kişi de bende sevmem demiştim

**onlarda ama o senin annen dediler

**ben susutum ve bir şey dememiştim bi kaç saniye sonra

Bana dediler ki sana bir şey diyeceğiz ama kimseye söyleme baban sizden saklıyor dedi

Ne dedim? dediler ki annen öldü

Ve sesizlik oldu kimse konuşmadı ve halam evine gitti bizde yatmak için içeriye gittik

Ben o gecede hiç uyumadım ve bütün gece dişlerimi sıktım daha fazla sıkmaya başladım düşünmeye basladim belki anneme deseydim gittme diye gittmiyecekti dedim durdum bütün gece

Ve 3 hafta sonra yatılı okuluna gittik ve babamı hiç görmedim görsemde ya 5-10 dk ya da para verip giderdi bazende telefonla konuşurduk yine aynı şekilde 5-10 dk

Ve tam 1 buçuk yıl sonra annemin ölmediğini örendim ama iş içten geçmişti olan şeyleri de kimse geri almaz bi hal aldı

Ve 4 yil boyunca yatılı okulda kaldık

Annemle konuşmam 5 yılımı aldı 7 yil tamamlandığında berbaber yaşmaya başladık

Sıra sizde bu seferlik gizli kullanıcı yorumlarına izin veriyorum uzun uzun yazabilirsiniz okurum 🤗🤗🙂

Güncellemeler
+1 yıl
Ve sizce o zaman halamlar neden böyle bir şey dediler 🤔🤔😕😕
Küçükken yaşadığınız en kötü şey neydi 🤨🤔?
Cevapla