Klimayı actım henüz Nisan ortasında?

normalde hazirandan itiaren klimayla uyurum, sıcakdan nefret ederim... bu gece ilk defa hayatımda 15 nisanda klimayı actım, son derecede sogugun hemde.. nası günler bizi beklio yazın? 50-60 dereceyi görücez heralde.. nefret ediorum?

Klimayı actım henüz Nisan ortasında?
Cevapla