Gözlemlerime göre çoğu kişi böyle
Baba tarafıyla iyi olan var mı
Biz yıllardır görüşmüyoz bile, amcalarımı yolda görsem tanımam o derece 🙄
Gözlemlerime göre çoğu kişi böyle
Baba tarafıyla iyi olan var mı
Biz yıllardır görüşmüyoz bile, amcalarımı yolda görsem tanımam o derece 🙄
Var. Çünki amcam yok
Yok diyenin babası, amcasının hakkını yemiştir. 😂😂😂
bak bu iyidi wkxmskmc
Ahahaha hak yiyen amcanın en büyük rakibi hak yiyen dayı, kapısirlar.
Cevap
6Cevap
Bizde amcamla kaç senedir görüşmeyiz. Babami kandırarak mirasına kondu, ninemin yeri vardı. Apartlar dikmis oraya, kirasini yiyor. Duamdir o apartlarin altında kalsın ins …
Benim babannemle dedem yedi yıllardır gorusmuyoruz , simdi dedem felc gecirdi ve bakıma muhtac babam evlat olarak bakımına yardıma gidiyor , Biz ise gorusmemete kararliyiz.
Yok yemediler belkide dedem hayatta ondandır bilmiyorum
Babamın uzak akrabası mafya daha kötü ne olabilir bizim arsadan hakkımızı yediler misal altı blok apartman olacak bir yer düşün ucuza kapattılar.
Amcamlarla aramız çok iyi her ne kadar rahmetli babamın hakkını yeselerde
Amcama laf soyletmem bizim amca yeğen ilişkimiz çok iyidir amcamfa benim gibi zafer partilidir
nickini yapmış bi de ya wlmcxö
Bizde herkes birbirine düşman :D
Akrabalarımla görüşmüyorum.
Yok 😅
benim o neler neler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?