Evet ailem muhafazkar 24 yildir bekliyorum
Erkeklerin namusu onemsemedigini bende biliyorum
Kendimi o kadar asagilik ve degersiz hissediyorum ki Anne babam sevilme ve evlenme sartimin namus oldugunu soylediler Bunun yalan oldugunu biliyorum
Ama benim mutlu olmami asla istemiyorlar eger bi kez olsun mutlu olursam evlatliktan redderler
Ozguvensizsim ve lisede basortu travmam var Şu an acigim ama asla kendimi ozgur hissetmiyorum hep basklari benim uzerimden karar verir gibi
Hic kendim olamadim bu hayatta hep eşya olarak goruldum
Dunyada esine rastlanmamis #essiz bi śäläk oldugumu dusunuyorum. Benim disimda kim bu yuzden aci cekiyodur ki benden baska yoktur
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer