Neden üzüldüğümüz bir konuda tebessüm etmeye başlıyoruz?

Çok sevdiğim biri ile kötü bir veda yaşadım 4 aydır yoğun acı hissediyorum arada ağlama tutuyor ama son dönemlerde bakıyorum yanlızken hatırladıkça tebessüm ediyorum ama o an göğsüm yanıyo içim acıyor
Nasıl bir tezatlıktır ilgimi çekti çözemedim
Neden üzüldüğümüz bir konuda tebessüm etmeye başlıyoruz?
Cevapla