Okuldaki zorbalarla nasıl baş ediyorsunuz?

Yani gerekli cevabı verip üste çıksanda asla size olan nefretleri bitmiyor sanki annelerini öldürmüşüz.. Yani bir insan bir insandan durduk yere neden nefret edip bulaşmak istesin ya hangi mantık. Hani zaten 2-3 arkadaş köşemize çekilip kimseyle de çok muhatap olmuyoruz hani ortamcı tiplerde değiliz.
Okuldaki zorbalarla nasıl baş ediyorsunuz?
Cevapla