Kim haklı biz mi kadın mi 🤔🤔?

Ben diyordum ki hani amca baba yarısı falan diyorlardı hep ama değil benim babam ben demeden istediğimi alır

Ama amcam söylediğimde almıyor ve duymazlıktan gelir sonrada insanların önünde benim çocuklarım gibi görüyorum sizi der.

Kadın gelmiş bana diyor ki evlenirsen katalanman gerek bir çoğu şeye bende anlamadım yanımdaki arkadaşım ve kardeşim direk anladı ben nasil yani dedim.

Kadın sen babamın evide her şeye sahipsin ama ilerdeki eşin istediğin hiç bir şeyi almaz diyordu ben şok oldum😳🤨

Bende dedim ki ben beklemem istedigimi gider alırdım ve istediğimi almayacaksa ve ben ondan üstünsem evlenmem de öyle biri ile zaten dedim

Yani kadın kadın para konusundan bahsediyor 🤦‍♀️🤦‍♀️

Ve birazda laf dalaşına girdik kadınlar en sonunda hepimiz sustuk ve çıktık

Kardeşim ve arkadaşım bana bu konuda katıldı 😌😌

Güncellemeler
+1 yıl
Bu arda burada ev ve normal şeylerden kadın bahsediyordu yazdığımi sandım yazmamışım 😕😕
Kim haklı biz mi kadın mi 🤔🤔?
Cevapla