Şimdi bu senin sevgilin mi eyer öyleyse adam dakinyazimalara göre çok rahat yani seven insanda herzaman kaybetme korkusu olur buda o yok ve sen kibar ve zarif bı şekilde konuşurken o seni gaye bile almiyo ne biliyim yapmacık biri gibi suruyo bence yazıları bile önemsiz biri olduğunu gosteriyo
0
11 Yorumla
Soran
+1 yıl
Sevgilim değil ben onu seviyorum platonik ve şu an benden neden gitti ben anlamadım en son bunlar oldu 😔
Senin durumun faklı herkes herkezi sevmek zorunda diyil tamam sen sevmisin ama o sevmiyo seni orneyin ben 5yilik bı ilişkim oldu 4yil önce bitti yani top 9yil ve 4yildirda kimse oldi simidi giden yilarami yanarsın yoksa sevdiğine mi
Sen mi ayrıldın o mu ayrıldı , madem sevmiyodu dün benle buluştu bana çikolata almış askerdeyken hep bundan yerdim dedi neden böyle şeyler yaptı ozaman
Bak boyleleri surekli trip atar ve senide yorup biktirir en sonunda benim nisanlim boyleydi sacma seyleri buyutup hep tartisirdi ve trip atardi sakin bak bitir iliskiyi