Yalnızlığı abartmiyor mu Allah aşkına?

Yurtta büyüyen arkadaşim var (kız ) 18 yaşından beri yalnız yaşıyor. Bende ona sana çok hevesleniyorum keşke yerinde olsaydım kafama göre takılır gezerdim dedim bana dedi ki ; saçmalama istersen , yalnızlığın ne demek olduğunu bilmeden konuşma , benim ailem yok şu an 24 yaşındayım yalnızım eve gelince saf gibi duvar bana ben duvara bakıyorum. Emin ol öyle her tek yaşayan sabahlara kadar eğlenip gezmiyor , işten eve evden işe , cunku evin bütün masrafi sana ait , derdin oluyor anlaticak ailen yok erkeğe anlatsan amacı yatak oluyor kadına anlatsan arkandan konuşuyor , o yüzden yat kalk annenin babanın kıymetini bil. Bayram geldi geçti bizim neyimize bayram ki ana yok baba yok oturdum öylece evde , hasta olursun bakanın olmaz dedi.
Yalnızlığı abartmiyor mu Allah aşkına?
Cevapla