Günlerdir bu soruyu kaçıncı soruşum. Duyduğum cevaplardan niye tatmin olmuyorum, bilmiyorum. İnsan gerçekten etkilendiği hoşlandığı insana neden uzak dur, sen beni kaldıramazsın der? Ben arkadaş sınırında kalmak istedim ama kaldıramayacağım şey ne, ne demek bu?
Beni kendine göre masum gördü, harcamaya kıyamadı.
Arkadaş sınırında kalmak istediğim için ne yapacağını şaşırıp dedi.
Arkadaş sınırında kalamayıp beğenisini sürekli söylemekten kendini alamayacağı için dedi.
Uzak dur diyor ama yaklaş demek istiyor aslında.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Güncellemeler
+1 yıl
Eeee hafî bakalım oy zamanı
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Açık ve net bir şekilde söylemiş senden hoşlanıyorum ama benden uzak dur benden sana ne köy olur nede kasaba demiş yani kısaca adamın sana güveni var ama kendine yok seni aldatma ya da senden hariç bir bayan ile yatakta yakalama olasılığın fazla demiş sende uzak dur
Öncelikle ben ona hiç duygu itirafında bulunmadım. Aksine hep ben arkadaş olarak görüyorum seni dedim. Aslında seviyorum ama çapkın harcar beni diye hiç söylemedim. Kendisi defalarca seviyorum , hoşlanıyorum, etkileniyorum, yükseliyorum her şeyi dedi. Aşığım dışında aklına gelebilecek her şeyi dedi. Ben arzusunu belli eder şekilde konuşmasından rahatsız oldum. Saçma sapan konuşuyorsun dedim. O da ben arkadaşça kalamıyorum, istediğim gibi konuşmak istiyorum. Çok etkileniyorum senden çok yükseliyorum sen beni kaldıramazsın uzak dur benden dedi
Uzak duruyorum şu an, asla aramıyorum, sormuyorum , hatta coşup sana kızgın kırgın değilim hayat tecrübesi oldun ama hayati bir durum olmadıkça sakın bana bir daha yazma bile dedim. Ama kalbim beynim tatmin olmadı, susmuyor
Belli ki duygular karlıklı knk sende ona karşı boş değilsin anladım kadarı ile 😊
Evet seviyorum, ama adam bana uzak dur dedi. Kaldıramıyorum bana uzak dur demesini
Knk ozmn sende onu dinle ve uzak dur yarın Birgün en yakın arkadaşın ile yatak da seks yaparken yakalasan daha mi sence bunun kaldırabilir misn
Kaldıramam çok haklısın, çünkü ben aşık olsam bile kendimi tutar kendimi sevgilimi o konuma sokmam, bunu kaldıramam. Beni düşündüğü için mi uzak dur diyor yani? Yoksa kendini düzeltmek istemediği için mi?
Hem kendini düzeltmek istemediği için hem de seni düşündüğü için öyle diyor knk kalbinin sesini dinle ve sustur onu
Bana bir daha yazma demem çok mu dramatik olmuş sence? Çok üzülüyorum ama bilsin istemem. Azıcık kuyruğum dik çıksam şu ilişkiden yeter
Kıyamamak sevgiden mi olur sence? Yoksa masum birine yazık olmasın benim yüzümden gibi bir his mi? Bir de uzak dur derken bile etkilendiğini söylemesi olacaklardan ben sorumlu değilim gibi bir şey mi? Kötü hiç bir şey demedi uzak dur demek dışında. Ama çok takılıyorum bu söze , kaldıramazsın uzak dur
Yo hayır tam da yerli yerinde söylemişsin knk onu düşünmek yerine yeni denizlere yelken açsan daha da mantıklı olmaz mı 😊
Bir de sence pişman olup yazar mu, yoksa umrunda bile olmaz mu
Olmaz ben melek değilim sen de değilsin 🤪😄
Ben özelden konuşmuyorum kimseyle , burası daha güvenli benim açımdan
Çakallık.
Amaç ne sizce
Daha sonra yapacağı her saçmaliga kılıf hazırlıyor.
Ben sana uzak dur demedim mi? Kendin geldin diyecek yani
Aynen.