Bugün bayramın son günü hala mesaj atmasını aramasını beklediğiniz birileri var mı? Sizin bayramınız nasıl geçti? Keyifler yerinde mi?

Bugün bayramın son günü hala mesaj atmasını aramasını beklediğiniz birileri var mı? Sizin bayramınız nasıl geçti? Keyifler yerinde mi?

Hayır kimse yok zaten atmak istediğim arkadaşlarıma buradan attım 1-2 kişi. atanlar da kutladım.. bunun dışında beklediğim birileri yok yazmak isteyen de her türlü yazardı zaten bayramı beklemezlerdi.. onları da pek samimi bulmam.. sadece bayramı bekleyip yazanları.. :D
Aynen öyle Barış.. 😄
.. :D
Teşekkür ederim eig için 🙏
Rica ederim.. ☺️
En küçük kardeş ben olduğum için herkesi ben arıyorum. Yaşlanayım da herkes beni arasın yetoo..
En büyük olunca da sıkıntı.. Koca adam olmuşlar harçlık bekliyorlar.. 😅
Cevap
14Cevap
Atanlara bile yetişemedim ki. Fazlası zarar 😂
Zaten hazır mesaj atacaksa hiç atmasın daha iyi. İkimizin de zamanına yazık
İki kelime yazmak zor değil aslında.. 😅 Hazır mesajı bende anlamış değilim..
Tek tek yazdım çoğu kişiye..
Hayır yok tatlı bahanelere sığınıp yazan hiç yazmasın zaten.
Aynen öyle.. Seven yazmak isteyen zaten yazar.. İstemeyene ne yaparsan yap önemi olmaz..
☺️🌼
Yok hayır, saygı duyduğum ve değer verdiğim kişilere benden küçük dahi olsalar mesaj gönderiyorum, yarım elma 🍎 gönül alma :))
Tayfun aramasını çok isterdim arkadaşça birde Kübra diye bir arkadaşım vardı aramız bozuk onun aramasını
Yok ya atan da sağolsun atmayan da. Ama atıpta mutlu edenler oldu tabii ki 😊
Sevdiğim herkesle bayramlaştım. Gayrı beklediğim kimse yok.
Bu saate kadar yazmayıp bu saatten sonra mesaj atmak h. akaretin dibidir. Hiç yazmasın daha iyi.
Ben attım herkese. Bekleyemem kimseyi atsın diye.
araması gerekenler aradı, yazdı, sordu.
yok artık geçti atan atardı şimdiye kadar
Atan attı gerisi önemli değil
Hayır yok sevdiklerimden aldım o yeter bana.
Mesaj değilde bir söz var o da zaten gelmez
Evet var😂
Beklemeyip siz yazsaydınız ya da arasaydınız.. 😅
Vah vah yazık olmuş.. 😄
Biri veya birileri asla yok
Hayır yoktu.
Yok.
Kimse yok
Kimse yok
Hayır yok
Kimse yok
Ama yazsa iyi olur dediklerim var tabi
Yokkkk
Var ama atmadı.
Yok benim
Yokk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar