Yalnızlık güzel bir şey mi yoksa kötü mü?

Hayat bazen çok boğuyor, herkesten uzaklaşmak istiyorum şarkılarla tek başıma ilerlemek istiyorum. Bazende korkuyorum yalnızlıktan değil etrafımı incitip kırmaktan? Ya ben nolucam?
Yalnızlık güzel bir şey mi yoksa kötü mü?
Cevapla