Büyük diye bos konusmalarini mi dinleyecegiz?

Esimin ailesiyle ne zaman bir araya gelsek esimle tartisma cikiyor,20 senelik evliyiz esim bazen cocuklara bagiriyor , hemen annesi kizim sen böyle degildin, bir yerim agriyor dediginde senin hic agrimazdi , yok yani sanki Ben kizlarini hasta etmisim ,24 Saat ac susuz birakiyormusum gibi hareketleri var. halbuki esim kiz ken az su tasimamis, annesinin serefsiz kardesine , yani dayi degilde ayilik yapanin cocuköarina tam 2 sene bakmis karsiliginda hakaret almis, hakkini aradiginda afedersiniz Gt dönen onlar. esime dedim önce kendi yaptiklari harekete bakacaklar dedim, afedersin seni enayi gibi , kardesinin cocuköarini hizmetci yapmis. karsikiginda tesekkür bir maddiyat yerine daha jakaret almissin , gelip burada bos bos konusmasinlar dedim, kizini cok seviyorsa , kardesine enayi hibi kullandirmaz dedim. herhalde bizi ayirip bu seferde kardesinin torunlarina hizmet ettirecek dedim.
Büyük diye bos konusmalarini mi dinleyecegiz?
Cevapla